Sunday, January 9, 2011

"wut-a-4hours cari-mkn-time"

holaaaa!~ dah lama kan xde entry psl mkn, hehe! tiba2 rasa lapar plak tgh mlm buta ni, yela...
nk cerita psl bab mkn, smngat giler kowt!~~~ dis week aku xbalik kg, maka brekfes diskipkan jd brunch (brekfes+ lunch) biasalah tu :) tmbh plak ari ni aku giat-mara kmas bilik. xsempat nk kmas psl tiap mgu aku balik. operasi 'DBKL' secara bersepadu telah mmbuatkan aku berhak utk dpt brunch yg bagus n lazat (dlm erti kata lain mahal la skit dr mknn slalu mkn tu) ~ sbg reward atas penat lelah membanting tulang mghilangkan habuk 4 tgkat kat bilik aku ni. huhu!~~~ bkk FB terus post....~

stelah mendapat persetujuan utk kuar mkn (pujuk memujuk brlaku d situ ye, nk ajak anak pak mustahil ni mmg mustahil je mcm, haiz!). kami pon p la QB (Queensbay Mall). kat bilik dh decide mana nk p, klu xdecide awal2 maka sampai sana, berjam2 plak dok pk mana nk mkn...haizzz!~
maka...inilah tempatnya....*wink

tq 'pak-cik google'~for gmbr

terus menuju ja bila nmpk kaunter, mmg xleh belah kan. aku 1st time mkn situ (linda suggest kata sedap..tu yg try tu).

linda; ok bg 1 chicken schinitzel ye ...
tokey ; ok
aku; arrr....sy nk grilled boneless chicken ye....
tokey ; sory, kita xready lg menu tu.
aku; ha..(sambil tgk jam *awai sgt ka kami mai) xpa...bg sama mcm kwn sy
feroz; sy nk beef rissole
tokey ; ok

~~~nmpknya bnda aku order xdak, cesss~ sama mcm linda...de`no hal :)
dok xlama, mknn pon sampai....``0``...uih! pantas~
chicken schinitzel wif 'superb-creamy-walaa-gravy'

best gila kot, ayam 2 keping- besar plak tu, ada coleslaw, ada mashed potatoes~ perfect meal!
ayam dia xdry, tepung dia sgt crispy! coleslaw sgt fresh n mashed potatoes dia sgt best. tiada komplen..tp 1 ja yg kurang...gravy dia xckp 1 mngkuk! aku dgn linda siap mintak gravy lebeh. dia mai hantaq mangkuk besaq dr dia hidang tu. hai!perli ka bang?

slepas 30 minit berhempas pulas mngunyah dan mlicinkan pnggan~ beginila hasilnya...
~I A.M F.U.L.L~
bak kata dang naddy yg pnah post entry psl me'licin'kan pinggan...

muka hepi giler bleh mkn...siap mkn kepok lekor lg tu

ni suasana kat dave's deli ~ open-air concept
best la, bleh tgk org jln2 cr pasal....:p

so..ni tmpt aku sunggest if tekak korang nk rasa bnda sdap yg boleh kenyang sampai ke malam. lg 1 yg best psl dave's deli ni ~ xdak tax dikenakan. harga utk 1 meal mcm aku n kwn2 aku mkn tu dlm rm13 ke atas. standard la kot...(boleh la nk mkn 1 bln skali..hehe!~)

wit luf

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...