Friday, September 11, 2009

"s.e.c.r.e.t.A.d.m.i.r.e.r"~S.A...adakah satu KPI?

"secret admirer?" "S.A?" ada apa dengan secret admirer? bg aku ..topik ni selalu aku ‘debat’ ngan geng2 aku masa sekolah dulu..paling aku tak lupa bila dlm geng aku tu ada secret admirer masing2..hmm..ada apa dengan secret admirer?..rasa cam tak logik la plak…naper aku teringat psl secret admirer..tetiba rasa nk kongsi citer, tak psl2 bernostalgia semalam..ada apa dengan secret admirer?..aku pun tak pasti sbnrnya..huhu!

time sekolah dulu (girl’s school- nama pun sekolah pompuan sumer,apa lagi yg jadik topik kan..hmm..:)), aku start knal dgn words ni masa ting.2..kecik lagi time tu..tahu nak seronot ja.time tu sumer kwn2 aku ada secret admirer..abis kakak2 senior diorg minat (kecuali aku la kan!).asal akak tu menonjol sikit je..mulala ada ‘kipas-susah-mati’..ha!pastu mulala zaman delivery bunga,coklat,kek..apa lagi ya..ha!special card..berduyun-duyunla pakat tempah..nuu!..nak bg pd yg tersayang!(kecuali aku la kan!)..:). pastu wujudla ‘couple’ terhangat la,’couple terwanted’ la…zaman tu best gile..aku yg takder secret admirer pun rasa tempiasnya..maklumla rajin mengekor geng2 yg ada ‘kak angkat’ ni.huhu!…nak jadi cerita..(aku pun tak tau camna bleh jadi camtu..)aku ni plak ‘disecret admirer’ kan oleh sorg junior ni..rasa bangga la jgk ada ‘adik angkat’ ni w/pun kat umah, adik bersusun2. sempat la merasa dpt bunga, card,coklat..paling best dpt gambar ’sahak’ tu (ala, watak blues utk aku tu)…:p..takleh ingat betapa best rupanya ada secret admirer..secara automatik, sapa yg ada S.A time tu bersemangat gila tahap dewa..kesan dari diminati n meminati…bagus sbnrnya S.A ni..aku pun tak faham sbnrnya kuasa S.A ni…sampaila jd kat diri aku sndiri..huhu! dari malas g tuisyen time form5 dulu,terus aku jd rajin gila (klu dpt nmpak S.A lagila bersemangat aku rasa)..haha! rasanya sumer org rasa camtu kan..hmm :p..sampai masuk uitm,yg tak bleh lupa tu..hahaha!(biar aku gelak abis dulu!hahaha!)..aku ni rasa cam tak best masa tu psl kna bpisah ngan geng2 n terkontang-kanting sensorg..hasni(1 of my bestfrens) pun apalagi..terusla suggest kat aku "carila S.A sorg..mcm time kita form5 dulu tu…"..apalagi, aku pun mengorak langkah la..dapatla sorang..haha!terus semngat badak dia mai..kesan dari aku S.A tu..aku rajin g klas, aku rajin study, aku dah rasa cambest…byk lagi ke’best’an berS.A..aku pun tak ingat semua.huhu!(manala S.A aku tu la ni…haha!)

masuk je jajahan shah alam, lg ramai yg diushar, sakan sungguh aku. relax la beb, bukan luak pape pon kan. hehe!~ dah sampai zaman keja ni, ada jgk chance nk psg secret admirer ni, mcm2 nickname yg aku reka bg mg'coding'kan beliau yg dmaksudkan. asalkan bahagia. secret admirer ni adalah satu lonjakan paradigma yakni KPI bg sestengah individu letakkan sebagai target. kehkeh!~tak terkecuali aku, mcm aku kata td, tak luak pape pon klu minat meminati @ ushar mengushari ni. hehe!~jgn mrh ustazah!~

kenangan secret admirer...semua tu memory…apa pun..aku sure korg pun ada pngalaman ni..cuma bnda ni diklasifikasikan sebagai "akta rahsia". btol tak? rindunya kat kwn2 masa sekolah dulu..kat arau dulu, kat shah alam dulu…rasa nak back to da past..hmm..macam bleh..

so..ada apa dengan S.A? ntah..aku pun tak faham sbnrnya..rasanya korg pun takkan faham ‘bnda’ ni sampai bila2…


*nah!!aku siap bg contoh lg ni...ni contoh tak baik sbnarnya. org g library baca buku, menelaah pelajaran, ini tidak..dak pmpuan tu asik tgk S.A dia je...tgh tdo pon>nampak cumel je kan.hehe!~(bila dah suka semuanya indah belaka). tp amik positive je la ye...ada S.A menggalakkan peratus kedatangan ke library meningkat dr tahun ke tahun.huhu!~jgn ckp korang takde pengalaman camni, heh~

2 comments:

Anonymous said...

kazar sklep internetowy
to david jones torebki , torebki , torby . torebki kazar , torebka kuferek ?

Anonymous said...

offline marketing
to marketing , offline marketing , . marketing , ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...